نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تغییر سیاست یووه در شیوه فروش کانسلو به سیتی

تغییر سیاست یووه در شیوه فروش کانسلو به سیتی

 

هرچه روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ‌های اروپایی نزدیک‌تر می‌شوند، شایعات مربوط به ورودی و خروجی‌های یوونتوس نیز بیشتر می‌شود. درحالی که اکثر تیم‌ها در حال خرید یا فروش بازیکن هستند، مدیران یوونتوس سیاست معاوضه را پیشه خود قرار داده‌اند و ترجیح می‌دهند با یک معامله هم بازیکن بفروشند و هم بازیکن بخرند! در حالیکه در خبرهای امروز صبح از رد پیشنهاد معاوضه دنیلو و کانسلو صحبت می‌شد، به نظر می‌رسد یوونتوس حاضر به قبول این پیشنهاد و فروش کانسلو در ازای خرید دنیلو شده است.

 

آنطور که Sky Sport Italia و فابریتزیو رومانو مدعی شده‌اند پیشنهاد جایگزینی مدافع پرتغالی یوونتوس با مدافع برزیلی منچستر سیتی ذهن سران بیانکونری را مشغول کرده و آنها را متمایل به این جابجایی کرده است. آنطور که رومانو می‌گوید به‌نظر می‌رسد قیمت مدنظر یووه برای کانسلو 60 میلیون یورو (55 معادل میلیون پوند) است و سیتی در صورت توافق می‌بایست دنیلو را به اضافه مابه‌التفاوت قیمت این بازیکن با کانسلو راهی تورین کند.

 

اگرچه ایده‌ال بانوی پیر فروش کانسلو به منچستر سیتی بدون خرید دنیلو است، با این حال به‌خدمت گرفتن بازیکن 28 ساله برزیلی می‌تواند جایگزین پروژه خرید متیو دارمیان از منچستر یونایتد شود.

 

گفتنی است دنیلو سال 2017 با مبلغ 30 میلیون یورو از رئال‌مادرید راهی منچستر سیتی شد و با این تیم موفق به دریافت دوگانه در لیگ برتر گردید. او با پیراهن منچستر سیتی 34 بار به میدان رفته و 4 بار نیز دروازه حریفان را گشوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: